Είναι απολύτως λογικό ! Γι’ αυτό παρακάτω θα σου λύσουμε κάποιες από τις πιο συνηθισμένες απορίες που έχουμε λάβει .
Πως μπορώ να παραγγείλω ?
Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:
Παραγγελία online: Προηγηθείτε στο website μας. Αφού επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και ακολουθήστε βήμα-βήμα τη διαδικασία για να ολοκληρώσετε τη παραγγελία.
Τηλεφωνική παραγγελία: Καλέστε μας στο τηλέφωνο 2610 640 614
Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00-17:00
Σάββατο : 09:00-15:00
Σε πόσες μέρες θα έχω το δέμα μου ?
Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σου , σε 2-4 εργάσιμες μέρες στην ηπειρωτική Ελλάδα , ενώ 3-6 στην νησιωτική .
Αντικαταβολή
Η αντικαταβολή ισχύει για όλα και η επιβάρυνση είναι 2,5€ ανεξαρτήτως της ποσότητας των προϊόντων . Στα προϊόντα με την ένδειξη Ογκομετρικά Είδη δεν υποστηρίζεται η αντικαταβολή . Επίσης δεν ισχύει σε περίπτωση που επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου .
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας ;
Μπορείτε να καλέσετε στο 2610 640 614 & 2612 619 058 ή στο 6986 722 062 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-17:00 και Σάββατο 09:00-15:00 .Εκτός ωρών λειτουργίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail. ([email protected])
Πως προκύπτουν τα έξοδα αποστολής στα έπιπλα εξωτερικού χώρου ;
Τα έπιπλα εξωτερικού χώρου , αποστέλλονται με ξεχωριστή μεταφορική ανάλογα τη περιοχή που βρίσκεται ο παραλήπτης . Η τιμή προκύπτει έπειτα από συνεννόηση με εμάς ανάλογα τη περιοχή και τη ποσότητα . Τα προϊόντα της κατηγορίας Έπιπλα εξωτερικού χώρου δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή . Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για μεγάλο αριθμό τεμαχίων επικοινωνήστε μαζί μας .
Τι ισχύει για χαλιά και τις μοκέτες ;
Οι μοκέτες και τα χαλιά άνω των 1.50cm(πλάτος) αποστέλλονται διπλωμένα σε φάκελο για αποφυγή υπερβολικών χρεώσεων λόγω όγκου.
Προσοχή: Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης επιθυμεί η παράδοση να γίνει στη διεύθυνση του και να μην παραλάβει από το πρακτορείο μεταφορών μπορεί να συνεννοηθεί με τον συνεργαζόμενο πρακτορείο μόλις φτάσει το δέμα για τη χρέωση παράδοσης κατοίκων. Η εταιρία μας μπορεί μόνο να χρεώσει και να υπολογίσει τα έξοδα μέχρι το πρακτορείο και όχι μέχρι κατοίκων λόγω των δύσβατων-απομακρυσμένων περιοχών και νησιών για τα οποία οι χρεώσεις μεταβάλλονται ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση της διεύθυνσης από το εκάστοτε πρακτορείο.
Μπορώ να επιστρέψω προϊόν ;
Μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στο κατάστημα www.decor4home.gr ή να το στείλετε πίσω με τον ίδιο τρόπο που το παραλάβατε:
– Αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή στο ίδιο το προϊόν: μόνο σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μας και το δέμα στέλνεται με την εταιρία Courier ή την μεταφορική που σας έκανε την παράδοση, σε περίπτωση που επιθυμείτε άλλη εταιρία Courier ή μεταφορική τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η εταιρεία Decor4Home δεν υποχρεώνεται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.
Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών.
Πριν την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφίες του είδους στο [email protected] ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα του προβλήματος κατά της διάρκεια της επικοινωνία μας μαζί σας.
– Aν αφορά αλλαγή γνώμης: σ’ αυτή την περίπτωση τα έξοδα αφορούν αποκλειστικά τον πελάτη και η αποστολή του δέματος μπορεί να γίνει μέσω εταιρίας Courier ή μεταφορικής της επιλογής σας. Επιστροφές προϊόντων αλλαγής γνώμης γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής.
Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτό κανένα προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, (το προϊόν θα πρέπει να μην έχει πλυθεί, να έχει όλα τα ταμπελάκια του, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του και να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. τιμολόγια , η απόδειξη λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κλπ.) .
Στην περίπτωση που τα χαλιά ή οι διάδρομοι ή χλοοτάπητες κόβονται στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές στα συγκεκριμένα προϊόντα.
Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Για την αγορά οποιονδήποτε προϊόντων από το κατάστημα μας ο πελάτης υποχρεούται πρώτα να λάβει γνώση των όρων της παρούσας εγγύησης και να δηλώσει ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.